Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2008

Norton Manx 1959


Ενας τρόπος να προσεγγίσω κάπως ένα όνειρο είναι να το δημοσιεύσω. Πολύ θα ήθελα μια βόλτα μαζί της σε ένα φιδωτό δρόμο. Ισως και να μην το καταφέρω ποτέ. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ακούω τον ανατριχιαστικό ήχο της. Τον καβαλάω και με ταξιδεύει για μερικά δευτερόλεπτα.



Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2008

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ


Είναι μια φωτογραφία από την εκκίνηση του Tourist Trophy στο Isle of Man το 1926. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου φέρνει στο μυαλό τη λέξη αγνότητα. Αξίζει μία παρατήρηση στον αγωνιζόμενο με το νούμερο 31(δεξιά)που τρέχει με διπλό μάλλινο ζιπουνάκι και την σαμπρέλα τυλιγμένη στη μέση !!! Θα ήθελα να ήμουν και εγώ εκεί....
(Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε στο ιταλικό περιοδικό MOTOCICLISMO το 1977)
ΥΓ. black-G- σου την αφιερώνω

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008

Μοτοσυκλέτας Εγκώμιον του Γιώργου Ιωάννου


Μοτοσυκλέτας Εγκώμιον

Κάτι άλλο υπάρχει όμως που μου παίρνει την ψυχή. είναι οι πολλές μοτοσυκλέτες που περνούν τρέχοντας αστραπιαία ιδίως προς τα δυτικά, θαρείς για να προλάβουν αυτοί που τις κυβερνούν τον έρωτα ή τον ύπνο. Κοντοστέκομαι στο πεζοδρόμιο θαυμάζοντας. "οπου και να χτυπήσουν, θα τραυματιστούν", συλλογιέμαι. Κι αυτό δεν το λέω ούτε με φόβο, ούτε φυσικά με οίκτο, αλλά σχεδόν με βαθύ σεβασμό. Αλλωστε κι αυτοί φυσικά ξέρουν τους κινδύνους. Αυτό το πράγμα μάλιστα πολύ θα το ήθελα... Με βαριά μοτοσυκλέτα ν'αλωνίζω πόλη και προάστια. Να περνώ σαν σαϊτα και να σταυροκοπιούνται όλοι οι νοικοκυράκηδες. Κι από πίσω να 'ρχεται μ 'ορυμαγδό όλη η παρέα. Να ξεπεζεύουμε όπου μας κάνει κέφι, είτε στα πάρκα είτε στα σκυλάδικα, παραμερίζοντας σκληρά καθετί που εμποδίζει και πνίγει τους ανθρώπους που έχουν δυνάμεις για ξόδεμα


Γιώργος Ιωάννου

ΥΓ. Η φωτογραφία δεν έχει σχέση με το κείμενο αλλά είναι όμορφη !!!!

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008

Το moteur και ο σκελετος


Μετά το moteur λύθηκε ξανά για να μπεί η καρδιά του, ο στρόφαλος. Η ψυχή του όμως, το πιστόνι και ο κύλινδρος, κακοποιήθηκαν από κάποιον κακό "μάστορα" όταν του τα παρέδωσα για rectifie. Αναγκάστηκα να ξοδέψω πολλές ώρες για να ταιριάξω καλλίτερα τις θυρίδες, κυρίως της μεταφοράς και εξαγωγής. Οταν το ξανάδεσα, το "ακούμπησα" πρόχειρα μεν αλλά ευλαβικά στον σκελετό. Ηθελα μια εικόνα που να με κάνει να συνεχίσω.

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2008

Η πρωτεύουσα μετάδοση


Αφού δέθηκε πρόχειρα προσπάθησα και τελικά βρήκα από τον κύριο Αρβανιτάκη την αλυσίδα της πρωτεύουσας μετάδοσης. Η καμπάνα του συμπλέκτη αλλάχτηκε με μια ελαφρότερη από κράμα αλουμινίου,για να μπορεί να ανεβάζει πιο εύκολο στροφές.

Εβαλα λάδι και ώ του θαύματος οι ταχύτητες κούμπωναν (σχεδόν) !!!

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2008

Το κιβώτιο στον πάγκο !!!




Προσπάθησα αρκετά για να καταλάβω πως να ταιριάξω τα γρανάζια πάνω στους δύο άξονες. Ευτυχώς βρέθηκε ένα σχεδιάγραμμα και με την βοήθεια του καταλόγου ανταλλακτικών και συνεχόμενα λύσε-δέσε έφτασα σε αποδεκτό αποτέλεσμα. Αξιζε τον κόπο η προσπάθεια ; Το κατάλαβα αργότερα όταν ξαναπήρε μπρος !!!.